Sakte iYoga 2

I Sakte iYoga 2 gjøres Solhilsen A og B som gir god varme og mye bevegelse. I løpet av klassen får du god balanse mellom stående, sittende og liggende øvelser. Pust og bevegelse koordineres og stillingene holdes mellom 5 og 10 pust slik at du får god tid i hver øvelse. Det gis også mulighet til å bli med på morsomme balanseøvelser og du kan teste ut bindinger som bringer frem latter og smil. Vi avslutter klassen med avspenning og ro slik at du kan forlate oss med et rolig sinn og en god følelse i kroppen.

Sakte iYoga 2 passer for alle i normal fysisk form, og spesielt for deg som ønsker litt mer bevegelse enn i Sakte iYoga 1. Er du ny med yoga eller har erfaring med yoga vil du finne deg godt til rette i Sakte iYoga 2. Fokus på mestring og variert øvelsesutvalg med alternativer for alle, egner seg godt for alle som ønsker mye bevegelse.   

Styrke Kondisjon Balanse Koreografi Bevegelighet Avspenning Pulsøkning
1 2 2 2 2

Timene ledes av Nina.   Hun leder klassen slik at du vil oppleve mestring. Nina formidler yoga på en tydelig, lett og forståelig måte. Temaer hun tar opp i klassen kan hjelpe deg til å integrere yoga som en naturlig del av din hverdag. Med sitt milde vesen, inkluderende væremåte og brede kunnskap guider hun deg gjennom en varierte klasser.



Sitater fra deltakere:
”Jeg har fått bedre balanse, mykhet og styrke. Det aller beste er den mentale treningen – takler mentalt stress bedre.”
”Dyktig og kunnskapsrik instruktør som ikke bare står foran og viser øvelsene, men som går rundt og korrigerer og ser oss alle.
”Det er fint og variert og med passe utfordringer, at man kan styre litt selv hvor hard økten skal være.”