iLøping

Bli med å løpe!

Dersom du kan gå en litt rask tur med varighet på ca en time, og eller kan jogge/småløpe i 15 minutter, kan du være med i denne gruppen. Vi hjelper deg å komme i form!

Gjennom kurset fokuserer vi i hovedsak på intervall trening. Dette er oftest tøffest å få til på egen hånd, ikke minst med tanke på å “strekke seg” litt lengre. I starten, midt i og mot slutten av kurset forsøker vi å måle forbedring i tid på runder hvor dette egner seg.

Vi bruker i hovedsak grusveier og stier under øktene men tilpasser litt underveis sett i forhold til været. Mange opplever å finne nye steder til både løping og turgåing gjennom kurset.

Målet er at du skal klare å løpe en distanse på ca 7 kilometer på 40-45 minutter etter kurset.

iLøping  gir:

  • Det grunnlaget du trenger for å klare å løpe sammenhengende i 45 minutter
  • Variert trening ute sammen med andre og instruktør
  • Fokuserer på intervall trening for å øke utholdenhet
  • Inspirasjon og motivasjon til å fortsette med løping samt tips til egen trening
  • Gir overskudd og glede

Løpingen ledes av Børre

Vi anbefaler deg å gå på yoga en gang i uken samtidig som du deltar på iLøping. Aktuelle kurs hos oss er Styrke iYoga, Rask iYogaSakte iYoga, Flyt iYoga eller Yin iYoga.